

Kayseri’nin Develi ilçesinde yaşayan koyu Fenerbahçe taraftarı Metin Arslan, takımına olan sevgisini sıra dışı bir şekilde gösterdi. Yaptırdığı evi baştan sona sarı-lacivert renklere boyatan Arslan, Fenerbahçe logosunu da duvarlara işletti. Sosyal medyada kısa sürede gündem olan ev için çevre illerden bile ziyaretçiler gelmeye başladı. Arslan, 'Totem olsun diye yaptım' dedi.
