BIST 100
14.274,02 0,10%
DOLAR
46,6202 0,14%
EURO
53,0953 0,16%
GRAM ALTIN
6.130,13 1,67%
FAİZ
40,33 -0,79%
GÜMÜŞ GRAM
88,74 2,39%
BITCOIN
59.866,00 -0,58%
GBP/TRY
61,5761 0,04%
EUR/USD
1,1384 0,12%
BRENT
71,99 -4,34%
ÇEYREK ALTIN
10.022,75 1,67%
İzmir Açık
İzmir hava durumu
31 °
Reklam

Ege’de plaj ücretlerine vatandaşlardan tepki

Reklam
Ege’de plaj ücretlerine vatandaşlardan tepki
Reklam

KENAN GÜRBÜZ MUĞLA -Bir tatilci, Akbük Koyu’nda araçların otoparka yönlendirilerek 400-500 TL arasında ücret alındığını, bunun fiilen giriş ücreti olduğunu savundu. Paylaşımda sahilin büyük bölümünün özel işletmeler tarafından kullanıldığı, şezlong ücretlerinin standart bir tarifeye bağlı olmadığı ifade edildi. Vatandaş, “Bir işletme 1200 TL isterken, diğeri 500 TL diyor. Kıyıya sadece eşyamızı bırakıp denize girmek istediğimizde bile ücret isteniyor. Burada güne minimum bin lira harcayarak başlıyorsunuz” dedi. Aynı şikâyetler, Datça’nın Hayıtbükü Koyu’ndan da geldi. Sosyal medyada binlerce kişi “Denizler halkındır” diyerek kıyıların ücretsiz kullanılması gerektiğini belirtti. Menteşe Kent Konseyi Başkanı Nuran Aldan, Akbük Plajı’nda denize girmenin 1500 TL’ye ulaştığını ifade etmişti.

Reklam

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?